F.A.Q.s

Verzend- en retourinformatie

Welke verzendmethodes zijn beschikbaar?

De logistieke partner van Oasis Colors is DHL. Met behulp van hun diensten leveren wij uw bestellingen bij u af.

Kan ik vanuit het buitenland bestellen?

Ja, wanneer u zich in het buitenland bevindt, kunt u gewoon een bestelling bij ons plaatsen. Het ingevoerde bezorgadres moet zich echter wel Nederland, België en Duitsland bevinden. 

Binnen hoe veel dagen krijg ik mijn bestelling thuis?

Als u op werkdagen voor 17.00u besteld, heeft u uw bestelling de volgende dag al in huis. Wanneer uw bestelling na dit tijdstip is geplaatst, kan de bestelling helaas niet meer mee met de vervoerder en zal deze de eerstvolgende dag verzonden worden. 

Zijn de bezorg- en retourkosten gratis?

De bezorgkosten zijn niet geheel gratis. Onder de €50 wordt namelijk een bedrag van €2,50 in rekening gebracht. De resterende verzendkosten nemen wij voor onze rekening.

De retourkosten komen echter wel volledig voor rekening van de klant. Mocht een bestelling niet in de juiste staat geleverd zijn, dan zullen wij natuurlijk de retourkosten vergoeden. In dit soort gevallen vragen wij u om contact op te nemen met de klantenservice, zodat wij de kwestie correct voor u kunnen afhandelen.

Betaalinformatie

Welke betalingsmogelijkheden zijn er?

U heeft de mogelijkheid om de betaling van uw bestelling te voldoen via iDEAL, PayPal of creditcard.

Zijn er kortingsacties waar ik gebruik van kan maken?

Er verschijnen regelmatig nieuwe kortingscodes die u kunt inwisselen tijdens het betaalproces. Houd onze website en social media accounts goed in de gaten om op de hoogte te blijven van lopende kortingsacties! 

Is het mogelijk om mijn bestelling nog te annuleren na betaling?

Ja, dit is mogelijk. Echter zal de bestelling dagelijks om 17.00u reeds naar u worden verzonden. Annuleringen kunnen voor 17.00u gratis geannuleerd worden door contact op te nemen met de klantenservice. Indien u op een later moment afziet van uw bestelling is het altijd mogelijk om te retourneren op eigen kosten. 

Bestelinformatie

Heb ik een account nodig om een bestelling te plaatsen?

Nee, hiervoor is het niet verplicht om een account te hebben. Het is wel mogelijk om een account aan te maken om gemakkelijk en snel bestellingen te plaatsen.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

U kunt u bestelling annuleren door telefonisch contact op te nemen met de klantenservice. Dit is de snelste manier om ons kantoor te bereiken, waardoor u meer kans heeft dat uw order op tijd wordt geannuleerd. 

Hoe plaats ik een bestelling?

Een bestelling kan eenvoudig geplaatst worden door in bovenaan de pagina in het kopje “Our products” te klikken. Vervolgens kan u een keuze maken tussen de aangeboden producten. Indien u het juiste product hebt gevonden, kunt u deze via de productpagina toevoegen aan uw winkelmand. Door rechtsboven op het winkelmand icoon te klikken kunt u de inhoud van uw winkelmand bekijken en verdergaan om uw bestelling af te ronden. U hoeft vervolgens alleen maar uw gegevens in te vullen en een betalingsmethode te kiezen. Indien uw betaling is voltooid, heeft u succesvol een bestelling geplaatst.

Copyright © OASIS 2017 All Rights Reserved.